نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2882
-
الف
+

«جانی دپ» از «هیولاهای شگفت انگیز» جا ماند

«جانی دپ» اعلام کرد که بنابر درخواست کمپنی «برادران وارنر»، دیگر در مجموعه فلم های «جانوران شگفت انگیز» بازی نخواهد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جانی دپ» هنرپیشه مطرح هالیوود اعلام کرد دیگر نقش جادوگر تاریک، «گلرت گریندل والد» را در فلم «هیولاهای شگفت انگیز» بازی نخواهد کرد.

 این بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که کمپنی «برادران وارنر» از او خواسته از بازی در مجموعه فلم های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کند و او نیز به این درخواست احترام گذاشته و آن را پذیرفته است.

تاکنون دو فلم از این مجموعه فلم پنج قسمتی در سال های 2016 و 2018 ساخته و اکران شده که به ترتیب به فروش 800 و 654 میلیون دالری دست یافته اند و قسمت سوم آن نیز با تغییر تاریخ اکران تابستان 2022 به سینما می آید. این مجموعه فلم را «دیوید یتس»  کارگردانی می کند. 

«جانی دپ» که در دو قسمت نخست از مجموعه «جانوران شگفت انگیز»  با عنوان های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و «جانواران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد» در نقش «گلرت گریندلوالد» جادوگر سیاه بازی کرده بود، قرار بود در قسمت سوم این مجموعه نیز بازی کند که اخیرا تاریخ اکران آن از نومبر 2021 به تابستان 2022 تغییر کرده است. 

شرکت فلم سازی  «برادران وارنر» ضمن تائید خروج «دپ» از این مجموعه فلم اعلام کرد که بازیگر جدیدی در این نقش بازی خواهد کرد. «دپ» سال هاست درگیر دوسیه قضایی جدایی از همسر سابقش است و اخیرا نیز دوسیه شکایتش از روزنامه انگلیسی «سان» که او را یک «همسر آزار» توصیف کرده بود، شکست خورده است. 

مجموعه فلم های «جانوران شگفت انگیز» به نویسندگی «جی کی رولینگ» بخشی از دنیای جادوگری این نویسنده بریتانیایی محسوب می شود که داستان آن به حوادث پیش از فلم های «هری پاتر» می پردازد. 

 در پیوند با این خبر بخوانید :

کرونا «جانی دپ» را به اینستاگرام آورد

حضور «جانی دپ» در قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب»

تهدید به تحریم «دزدان دریایی کارائیب» توسط هواداران «جانی دپ»

جانی دپ دیگر با «دزدان دریایی کارائیب» نیست

«جانی دپ» عکاس جنگ می‌شود

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر